~berRamadhan lagi~

| 2 comments
klik2 Nescafe rm10,000
klik2 digi Buddyz™



sedar x sedar~ dah masuk hari ke-6 dh berpuasa...
masih belum terlambat lg nk ucap selamat menyambut ketibaan bulan yang lebih baik dari seribu bulan(malam lailatul qadar)
malam2 camni baru dapat nk update blog..ish~
tahun ini dapat lah aku bertarawih sbb dh ada kenderaan sendiri.. berbanding tahun lepas.. nak sahur,nak makan,nak tarawih? kna tumpang org.. jauh gle nk pg cari makan..
rela tu pergi A&E department tuk cari org yg nk bawa kitorang (aku,zul,amir)pegi sahur..
itupun kalo yg keje tu muslim la..

tahun ini.. alhamdulillah nerpeluang tuk pegi tarawih bersama2 budak rumah sewaku(zul,ehsan,fairos,yusuf,zul lg sorg)

tapi ada jugak mlm yg xdpt nk pegi.. sebab kena keja shif AMN @ PM
AMM= keje pagi 7am-2pm + 9pm-7am mungkin sempat sebab isyak kat sini(kuching,srwk) awal n kalo buat 8rakaat tarawih..pastu terus rush2 pegi keje..hmm.. bole cuba ni..
PM= keje 2pm-9pm mmg x sempat sbb buke pun dh kat tmpt keje.. balik2 dh nk abes org tarawih.. so melepaslah peluang aku tuk menunaikain solat tarawih d masjid..

apa2 pun harap2 dapat bertemu malam lailatul qadar.. insya-Allah.




2 comments

Miss nina | 7 August 2011 at 00:06

❤ღ(。◕‿◕。)ღ❤ salam ramadhan...slamat mnunaikan ibadah ngn pnuh ksabaran...

budoxesquire | 7 August 2011 at 00:34

salam ramadhan~ to nina juga