~moodRaya@bermula~

| 2 comments
[klik2]DigiJomBerry
[klik2]Facebook Maybank’s My Raya game winRM25,000!

hari ini sudah masuk hari ke-20 kita berRamadhan~
maka bermulalah mood baru bagi sekalian orang yang berpuasa itu.. MOOD RAYA!

eh~ thebudoks pulak yang lebih2.. ni nak kongsi sedikit adengan2 MOOD raya kat tempat kerja:

1-banner2 raya telah pun di gantungkan di pintu2 utama


2-lampu kelip2,hiasan2,sampul duit raya, dan pelita dihias di kawasan yang paling dekat dengan pelawat,pesakit,dan sebagainya.


3-syiling pula dihiaskan dengan ketupat2.


4-printer pun jadi 'mangsa' ketupat. kreatif betul mereka yang menghias ni.


5-lemang pun ada kat sini! jangan ingat dalam aircond tak boleh bakar lemang. "bang, jaga lemang tu! nanti hangus!",kata akak yang jaga kaunter.

inilah kesan2nya jika sebuah organisasi itu telah dilanda MOOD RAYA
waktu2 begini ramai yang dah mula bercuti untuk pulang ke kampung halaman masing2.
bagi perantau yang jauh dari tanah tumpah darah tu, ini la peluang yang mereka rebut.
maklumlah sudah lama tidak bersua muka dengan ibubapa, adik beradik,sanak saudara.
sekian~ tarawikh kat masjid@surau tu bagaimana lah keadaannya?




2 comments

tipskerjaya | 19 August 2011 at 21:47

nampaknya dah mood raya ni,, abis semua dah dihias

budoxesquire | 20 August 2011 at 01:36

a'a buat x sabar je nk blk kampung~