~pokok tumbuh di dept?~

| No comment yet
ChurpChurp!!~

ya itulah kenyataannya.
baru baru ini dept telah di gemparkan dengan tumbuhnya tumbuhan aneh
berwarna warni buahnya.
siapa la agaknya yang tanam pokok pokok nih?


jangan main main, atas meja pun boleh tumbuh~
setelah sekian lama menyiasat...
rupanya~


staf staf ni rupanya yang buat~
seronok pula tengok diorang ni menghias hias pokok ni.
dulu lain pula hiasannya, hehe.
hah hiaslah korang sepuas puasnya.


letak semua hiasan hiasan yang ada, rugi beli kalau tak pakai..
tekun betul mereka menghias pokok.
setahun sekali, kata mereka.


kaunter depan pun mereka hias juga, wah wah wah.. semua tempat nak hias.. ish~
tak pe, nak mencantikkan suasana kerja. lagi bersemangat nak kerja kan?
walaupun ada yang Frust dengan SBPA. hehe.

ok lah nk chow dulu~
kerja elok elok semua~