~farewell@pantry~

| 2 comments
klik>Openrice.com@MakanNShare
klik>KLIA!@MASflashmob

yeah~ pesta@pantry bermula lagi..
ini yang pertama bagi tahun 2012~
miss cat kita mengucapkan selamat tinggal kepada semua staf staf.
HOD juga hadir dalam majlis perpisahan ini, tuh yang sebelah kiri tu kalau belum kenal.
miss cat kita akan pergi ke UKM sebagai clinical instructor. tahniah! miss cat



inilah sebahagian wajah wajah yang menghadiri majlis ini..
ada jururawat, pegawai perubatan, juru x-ray, pelatih, radiologist , dan ramai lagi.



bos-bos pun ada yang hadir memeriahkan suasana majlis.



lagi staf staf yang turuf hadir..



inilah sebahagian juadah juadah yang di hidangkan dalam majlis ini.
sedapnya! staf di sini sendiri yang masak ni.



wah~ berjag jag air telah di sediakan. maklumlah makanannya banyak..
kang ada yang tersedak pula tak ada air.
hehe. jangan gelojoh makan tu.



jangan risau tak cukup gelas.
ni belambak lagi ada. silakan ambil seorang satu.



ada nasi himpit~ sedap ni makan dengan kuah kacang.



kek pun ada~ apa lagi jamahlah, jangan malu malu.



kuah kari ayam yang sedap.
pedas ni sedap makan masa masih panas.



karipad dan keropok pun ada~



dan inilah dia main course. bihun goreng. sedapnya!



dah makan semua yang ada, pencuci mulut jangan lupa!



orait selesai lah sudah coretan~
chiaw.. itu je!

selamat maju jaya miss cat!!




2 comments

-gedek! | 30 January 2012 at 21:53

nasik impit berhimpit-himpit!

hehe

budoxesquire | 31 January 2012 at 02:30

haha~ berhimpit2 ada nama lain x?