yeah~ mahu ini satu bole

| No comment yet



kan best dept aku ada mesin camni..
Mesin Mobile X-ray idaman ni!! DR @ yang compact. yang DR, tak payah susah susah nak bawak cassette lagi, usung je kemana mana. mesti sampai punya. yang ringan pun ok sebab jimat tenaga.

tak payah la nak usung mesin yang kejap sangkut, kejap sangkut..
ahha~ siapa sokong? angkat tangan!
tapi xdapat kot..

mesin lama selagi mesin lama tak hancur, jangan harap nak tukar baru, mesin zaman jepon pun masih pakai.. adeh..
ok lah ni tak kira wordless wednesday kot~
chiow~~~