Wordless Wednesday #10 : Nothingness

| 16 comments

nothingness

16 comments

Razfira | 29 July 2015 at 09:44

lukis org lidi pun ok. hehe

budoxe lee | 29 July 2015 at 09:49

hehe. org lidi pun satu idea jugak tu
ni langsung xdak

Aujinz | 29 July 2015 at 10:39

apa plak nothingness.. adenesss.. koh koh koh

Aisyah Sukor | 29 July 2015 at 12:31

dah lama tinggal dunia blogging, and I'm here. come back

Zyra Roxx | 29 July 2015 at 13:14

this is not nothingness, this is fullness! ^^

budoxe lee | 29 July 2015 at 15:52

aujinz;
haha nothing dalam kepala nk lukis apa. apa yg ada depan mata pulak jd lukisan

budoxe lee | 29 July 2015 at 15:53

aisyah syukor;
welcome back to blogging world~

budoxe lee | 29 July 2015 at 15:54

zyra;
hahaha perut fullness tapi otak nothingness
idea2 come to me pls...~_~

plain83 | 30 July 2015 at 16:32

lukis je fanart apa2 anime kalau dah takde idea sangat... hahah ;3

cEro | 30 July 2015 at 19:50

Ini bukan nothingness.
Ini awesomeness. Hehe

budoxe lee | 31 July 2015 at 09:35

plain;
aa~
idea yang bagus tu. fanart.. ish~ napa xterfikir ni
thx!

budoxe lee | 31 July 2015 at 09:35

cEro;
hehehe thx cEro
awesomeness in nothingness

budoxe lee | 3 August 2015 at 09:08

Tepat sekali. Amat tajam matamu en. menusuk hati

Miza Idgihat | 3 August 2015 at 22:58

Ni mesti lukis pakai pencil pilot kan? Ahaaaa ~ Benda paling hot masa miza sekolah rendah dulu. Siapa ada memang dia la yang paling kaya. HAhahaa.

Ce lukis miza pakai sut astronomi sambil pegang bendera malaysia dan johor duduk kat angkasa lepas. HAHAHAHA. K demand XD.

budoxe lee | 5 August 2015 at 15:30

miza:

aa pencil pilot ni dari dulu pakai. dari skolah pakai..
dh sebati dah. xda ni rasa xlengkap.

hehe insyaAllah kalo ada masa free