art trade with DD

| 2 comments

السلام عليكم

baru-baru ni  DD,(dayangdeno) pm kat FB budoxe, nak art trade

dan inilah lukisan budoxe buat kan untuk DD, dengan costume rama-rama. butterfly ni memeng tidak asing lagi bagi SLE fighter seperti beliau. DD akan menunaikan umrah pada bulan ini. semoga perjalanan selamat pegi dan kembali DD.

ini pula art trade daripada DD

 ? comelkan doodle daripada DD
budoxe tak secomel ni hahahahaha..
tapi betul dah tu janggut,topi dan spek mata.
fesyen tipikal budoxe
kalau malas nak pakai minyak rambut

klik link untuk lihat lihat art trade dengan DD sebelum ni

nak lihat art trade dengan blogger? 
klik >ni<

ok lah sekian saja untuk kali ini.

2 comments

Yura Yu | 19 February 2016 at 23:38

Comel!! Ooo.. ptut la selalu nmpk butterfly. Baru tahu. Semoga selamat mengerjakan umrah Dayang Deno!

budoxe lee | 21 February 2016 at 16:21

yura>
yup xle kene panas nanti ada "butterfly rash" kat muka
. semoga dipermudahkan ibadah umrah DD disana. amin