motor #2

| 2 comments
as salam semua ~

kali ni budoxe nak kongsikan lukisan moto lagi

ini dia 3 jenis motor yang telah dilukis

yamaha y15r

motor ni dalam kategori moped, 
orang kita panggil kapcai


yamaha fz150i


motor ni kategori naked bike

bmw s1000r

akhir sekali kategori super bike, motor ber-cc besar
boleh buat berlumba kat trek sudah ni.

tak kiralah anda naik moto apa, janji selamat. helmet kene pakai, bawa jangan terlampau laju, jangan pakai selipar, bawa la pergi masjid moto tu. jadi biker beriman.

sekian saja buat kali ini
adios~

2 comments

cEro | 7 March 2016 at 00:32

Aku naik kapcai je.
Bercita-cita nak try yg cc lebih besar, tapi tengok laa poket boleh besar ke tidak...hehehehe

budoxe lee | 7 March 2016 at 13:15

Hehe kapcai la rilek. Naik je apa2 janji bole buat turun kerja