Recents in Beach

~new year new bos~

yeah itu dia~
walaupun lambat sedikit tahun mula mencoret blog ni, tapi tidak apa,
dah tahun baru rupanya.. jadi kerja kita mulakan dengan punch card baru,rate gaji baru,SBPA, rate claim OT baru,serba serbi baru, azam baru tu tak usah cakap lah. Benda memang ada tiap-tiap tahun.jadi, azam tahun lepas dah tercapai ke? anda jawab lah sendiri. masing masing tahu diri mereka sendiri.



hiburan tahun baru? aa~ meh tengok ni, kerata pacuan empat roda baru tu.. haha yang bestnya hak milik sendiri pun mahu claim jugak ker? ahahaha~ siapa punya kerja la ni, kesian pulak aku tengok~ wakakakaka.



tapi, dept kami ada yang lebih istimewa, HOD kami telah memanggil semua staf staf untuk berkumpul untuk berkenalan dengan beliau. maka berkumpullah semua di tengah tengah ruangan jabatan kami



dengan khusyuknya mereka mendengar ucapan dari HOD, mereka berborak borak di antara mereka. maklumlah, ada yang naik ada yang turun. frust jugalah bagi ereka yang terpaksa turun bagi memberu jalan kepada orang lain untuk mengetuai sesebuah jabatan.


tada~ inilah dia bos baru kami. pergh U44 tu. kesian kat U42 terpaksa turun dari tampuk kepimpinan. dah lama menunggu sekali dapat melepas pula. adeh~ sabar ye ex-bos


p/s:HOD dan bos baru di tengah tengah
ok lah chiaw semua, bos dari pantai timur tu, sama kampung~ ekeke. apa apa pun, selamat datang bos!



Post a Comment

0 Comments