kan best boleh portable mesin nih...

| 6 comments

pergh bestnye... bila la tempat keje aku nak dapat mesin nih.. asik pakai mesin cabuk je...(tolak2 sangkut, berat nk tolak,mesin zaman jepun pun ada...etc) dah la nak suruh naik cepat... tengok la mesin camner... lugi ooo..
yang pandai 'kipas' tu, gunalah bakat anda.. kalo bab ni nak kipas pon aku x kisah... ada guna juga dorang nih sebenarnya kalo di lihat dari sudut +ve... amacam anda setuju?? hahahaha..






Berry berry on the wall. Who is going to the fairest of all? Check out what berry are you now! #digiwhatberry

6 comments

menusukhati | 28 April 2011 at 12:21

persona elegance juga yg terbaik d sgh

budoxesquire | 28 April 2011 at 14:05

mx4 byk berjasa... id ward pun masih mengharapkan jasa2 beliau

budoxesquire | 2 May 2011 at 06:15

wslm..
gajet impian.. kamu ada jualo ke??

ahmad | 12 May 2011 at 07:31

brapa harga ni
photostat mudah alih huhu

budoxesquire | 9 June 2011 at 17:02

nih mesin xray mudah gerak~