~vandalisme@tidak??~

| 4 comments

suatu hari2 ku jln2 dgn member kat tmpt aku keje.. kt sebuah hospital..
skali ternampaklah di sebuah sudut yang mana adanya cermin.. yg pasti bukan cermin tilik...
lalu ku marah.. dalam hati la... adakah ini vandalisme? nampak ciri tu ada.. x kan la tetiba je pecah cermin tuh... any idea you guys?
tah la aku tnya member aku.. dia pun cakap nih cam vandalisme..
ada ke patut kat kat sini pun nk rosakkan harta benda... tmpt ibubapa, sanak saudara, anak pinak korang juga terima rawatan.. kalo jatuh cermin tu kat atas pala yg buat tuh kan naya.. x pasal2 lak masuk hospital skali...


dah la ni tempat aku selalu guna nk pegi dewan bedah.. (bukan doktor)
nasib baik x kena aku... kalo x? khidmat doktor nk pakai c-arm kat dewan bedah tergendala.. tu kalo kena aku.. kalo yg kena tuh surgeon,doktor,nurse, etc.. xke bikin masalah lg..

dah la.. malas ku nk cite lagi.. tmpat kejadian pun dh di baiki skit.. x ganti lagi tu... pakai balut jer.. hmmm macam2 la manusia nih..





4 comments

Khairil | 11 June 2011 at 10:25

benci dengan orang yang buat vandalisme....tak bertamadun punya manusia...

budoxesquire | 11 June 2011 at 21:50

btl tu..drpd memusnah.. lbh baik membina sesuatu.. ada juga gunanya..

menusukhati | 11 June 2011 at 23:31

hm..aku tengok jg tu..najis betul org yg buat tu

budoxesquire | 12 June 2011 at 14:15

ya.. boleh d katakan begitu la dgn perbuatan mereka..