Recents in Beach

~berlalu pergi~

[klik2]PrudentialMY FB win rm1000!
[klik2]UMobileBB BlackBerry Playbook!

baru2 ini,
jabatan pengimejan telah kehilangan beberapa staff di sebabkan oleh pihak pengurusan tidak wujudkan post baru baru juruproses di jabatan ini. dahulunya juruproses bertanggungjawab untuk memproses filem x-ray belum diproses setelah sesuatu pemeriksaan di jalankan. setelah jabatan tidak lagi menggunakan kaedah lama iaitu proses di bilik gelap. jawatan juruproses telah di tukar menjadi pembantu tadbir am.

mereka juga bertanggungjawab untk menguruskan filing filem2 x-ray.
namun jawatan ini tidak di wujudkan di jabatan kami. menyebabkan mereka ini di serap ke jabatan2 lain.sebahagian daripada mereka sahaja yang tinggal.

sempena pemergian mereka. jamuan perpisahan yang sederhana telah dianjur disebabkan oleh keputusan yang secara mengejut daripada pihak pengurusan.

majlis dimulakan ucapan dan penghargaan daripada ketua jabatan kepada mereka kerana ada di antara mereka yang sudah berkhidmat di jabatan ini sebelum kedatangan beliau lagi. jasa mereka amatlah di hargai.









selamat maju jaya semua, tak kiralah di mana sahaja mereka berada, samada di serap ke unit hasil, perakaunan, unit latihan dan sebagainya. kami amat berterima kasih.

sebahagian kerja yang di pertanggungjawabkan oleh mereka sebelum ini kini diteruskan oleh juru x-ray secara bergilir2.
orait setakat ini saja post kali ini, chiaw!






Post a Comment

0 Comments