Recents in Beach

~ Lost Child Quest ~ RO


bosan-bosan jom kita pergi buat quest RO ni. ia adalah salah satu keperluan untuk Rachel Santuary quest.
anda akan dapat 1 Old Violet Box dgn Exp. pergi ke Rachel Town untuk memulakan quest.

cakap dengan Vincent (ra_in01 384,246), di tingkat 2 dalam rumah di Rachel (rachel 100,240).bersetuju nak tolong dia.

pergi kat luar jumpa Logan (rachel 114, 232)n tanya dia tentang Phoebe. kemudia dia suruh jumpa Mr. Manson kat dalam rumah.

Masuk balik ke dalam rumah, cakap dengan Mr. Manson (ra_in01 372, 200). dia jelaskan tentang apa yang berlaku dan suruh jumpa Jenny.

Keluar dari rumah dan cakap dengan Jenny (rachel 48, 236). Jenny bagi sedikit informasi dan suruh pergi ke pasar.

Cakap dengan Idle Merchant (rachel 138, 73), dia beritahu dia tak jumpa sesiapa dan dia tawarkan "mock vegetable!"

Cakap dengan lagi sorang Idle Merchant (rachel 120, 47), dia beritahu ada seseorang suruh kamu pergi ke Ice Cave.
Pergi ke Ice Cave (1 map kanan, 3 maps atas dari Rachel) dan cakap Suspicious Man (ra_fild01 245, 325). Dia cuba nak bunuh (HP akan tinggal separuh), tapi gagal. Sedar yang telah dikenakan oleh Vincent, pergi cakap semula dengan dia.

Cakap dengan Vincent, dan dia jelaskan situasinya, yang Jenny adalah mak Phoebe,tetapi dia tak boleh kahwininya disebabkan oleh perbezaan kelas di bandar ini. Cari anaknya dengan permata yang dicuri.

Cakap dengan Kid at (rachel 273, 32, the bawah-kanan bucu peta) dan ketahui budak itu adalah Phoebe dan ambil permata itu.Tak berjaya pujuk dia untuk pulang ke rumah tetapi berjaya mendapatkan permata.

Berikan permata itu kepada Vincent, dan dia berterima kasih dan suruh beritahu Jenny tentang Phoebe.

Cakap dengan Jenny (rachel 48, 236), dan dia gembira mendengar yang kamu menemui  Phoebe, dan tak kisah tentang rahsia mereka diketahui.

Jumpa Vincent, dia akan bagi Old Violet Box, dan bagi letter of recommendation untuk diberi kepada Sir Zhed, high priest di temple.
Pergi ke temple, dan cari High Priest Zhed (ra_temin 277, 159) di bahagian timur tingkat pertama, beri surat kepadanya.Dia berikan kamu Base Experience. Quest selesai.

Post a Comment

0 Comments