choc crazz art re-make @ wacom

| 12 comments

ok, kali ni budoxe nak lukis balik lukisan ni untuk diwarnakan.
ni lukisan lama tahun 2011 kalau tak silap.


ni hasilnya, bentuk tangan dah dibaiki berbanding yang asal yang tak seberapa kemas. line-art ni dilukis dalam photoshop.


setelah berpuas hati dengan artline tadi, boleh lah mulakan pewarnaan (colouring). mulakan dengan mewarna kulit dahulu.


kemudian, boleh teruskan warna baju, rambut dan coklat.


dah siap warna, masukkan latarbelakang (background) 


akhir sekali, siaplah karya!

ok sekian, jumpa lagi~






12 comments

budoxe lee | 4 November 2013 at 10:43

hehe~ bestkn coklat~ nyum~

uncle gedek | 4 November 2013 at 15:54

uncle first time kenal photoshop... version 1.0.7.

percaya tak?

budoxe lee | 4 November 2013 at 17:41

pergh~ lama betul tuh, budoxe kenal photoshop pun version 7

Ako Si AiN | 5 November 2013 at 22:22

wahhh ..tererrrrrrrr siot .bila nak lukis muka gua pulak ? ahahaa

plain83 | 10 November 2013 at 02:31

banyaknya cekelat dia ngap sekaligus~ hahah... hai budoxe~ ^^

budoxe lee | 10 November 2013 at 08:05

haha~ ngap semua xnk bagi org lain makan, hai plain83

feza | 12 November 2013 at 20:16

tahun 2011 pun dah hebat hasil kerja lukisnya. apatah lagi sekarang.serius kagum.
bak sini sikit cokelat..huhu

Ezelovesse7en | 13 November 2013 at 22:25

sy paling suke coklat die.

p/s : sy follow back :)

budoxe lee | 14 November 2013 at 00:06

wah coklat sedap kot, thnks follow

budoxe lee | 14 November 2013 at 00:06

hehe bole fiza, amik la coklat tu