mengantuknya

| 10 comments

siapa mengantuk kerja dalam bulan puasa?
baik mengaku cepat!
tersengguk-senguk dah mata tahan mengantuk.
jangan kantoi dengan bos sudah.

 apa cara-cara korang semua untuk menghilangkan rasa mengantuk dalam bulan puasa ni?


10 comments

Zyra Roxx | 30 June 2015 at 13:11

dalam ngantuk pun kekal kacak, itu yg penting. hehehehe ><

budoxe lee | 30 June 2015 at 14:44

d○_○b hahaha. Leleh air liur basi kacak lagi kah hahaha

cEro | 1 July 2015 at 02:29

Kalau mengantuk waktu kerja, selalunya aku akan bangun dan jalan2 sikit kasi cergas.
Tapi kalau dah tahap mata kelat nak pejam, apa lagi...
Gi surau lena 5 minit...hahaha

budoxe lee | 1 July 2015 at 08:34

buat stretching skit pun bole juga kn..
tidur sekejap kat surau tu mmg terbaik.. kalo surau dekat la hehehe.

Razfira | 2 July 2015 at 16:47

mengantuk tahap maksima sampai nak kacau semua orang!

budoxe lee | 3 July 2015 at 12:51

hihi kacau org mcm mana tu ce citer ce citer

CikLily Putih | 5 July 2015 at 14:28

kalau dah ngantuk teruk, tiada ubantya...

budoxe lee | 5 July 2015 at 22:09

hihi. jawabnya tido la hahaha

Anasyg | 6 July 2015 at 22:41

basuh muka, o mandi je terus o keluar jalan2 kat luar

budoxe lee | 7 July 2015 at 12:16

aa kan best kalo boleh mandi kolam.. swimming terus.. pergh~~ nyamannya rasa