salam lebaran 1436H

| 9 comments

salam lebaran 1436H kepada semua,
kepada yang balik kampung tu berhati-hatilah semasa memandu,
yang naik bas tu suruh pemandu bas tu bawah secara selamat,
yang naik motosikal tu kalau boleh konvoi la dengan kawan,
yang naik kapal terbang paling cepat sampai sebab pilot pun tak sabar nak balik juga 

mohon maaf dipinta kepada semua yang mengenali dan yang tak mengenali sekiranya ada salah tersilap bahasa dan tatabahasa.

sekian sahaja nukilan kali ini.
baju raya pun tak sempat pakai lagi
tahun ni kerja pula masa raya.

raya haji kita ketemu lagi

9 comments

cEro | 22 July 2015 at 15:23

Selamat hari raya budoxe.
Bertabahlah kena kerja di hari raya.
Nanti dapat cuti pergi pulun raya sakan ye...hehehe

Maaf zahir batin :)

budoxe lee | 22 July 2015 at 18:03

Selamat hari raya jugak cero. cuti post raya pulun habis. Keh keh keh

IQ = Iez Qis | 23 July 2015 at 11:04

selamat hari raya aidilfitri.

xpe, raya sebulan. XD

budoxe lee | 27 July 2015 at 16:34

selamat hari raya buat semua~~~

Zyra Roxx | 27 July 2015 at 20:03

selamat hari raya!

sila update entri lepas raya pula ><

budoxe lee | 29 July 2015 at 09:00

Selamat hari raya. Hehe

Tu lah. Xda modal lg nk update ni.

Miza Idgihat | 3 August 2015 at 22:59

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN Abang lee :D

Maaf salah silap. Tergurau mintak doodle free. XD
Harap dapat dimaafkan. ^_^

budoxe lee | 5 August 2015 at 15:32

miza:

selamat hari raya juga buat miza...

pohon maaf dipinta.. doodle kalo sempat boleh la. kalo busy. xsempat la buat