~genaplah setahun di perantauan~

| 2 comments
klik churp2 skali!



pada 1 julai baru2 ni..
maka genaplah usia setahun jagung bagi diri ini merantau di seantero borneo..
d bumi kenyalang diriku memijakkan kaki bersama2 rakan seperjuangan menongkah arus laut china selatan..

lalu kami pun pegilah makan ramai2 layan steamboat kat area kuching..
banyak juga batch kitorang yang x dpt hadir.. kalai,renu,siva,yati,amir xdapat hadirkan diri.. ada yg keje n ada yg balik semenanjung..

yang hadir pula~ aku,gee,iwa,zul,zulharon dan ijul.. aku layan jela steamboat walaupun x minat sgt.. makan yg apa aku minat jela.. x sagla dah setahun aku dah ada kat sarawak nih..
makan~~~~~~~~~~~~~ lah korang
apa2pun x kira korang berada d mana.. cari kawan2 ramai2 spend time musuh2 tu jgn la kumpul cam collection lak~ hehe chow!



2 comments

budoxesquire | 17 July 2011 at 16:47

kat d-11. jom la lepak skali bila2 nnti..