~ botak @ kena cukur ? ~

| 6 comments
~Arte~

semasa thebudoks ber'blogwalking' semalam terkejut melihat gambar blogger otai, uncleGedek yang telah kehilangan rambutnya yang ala-ala model iklan shampoo tu. kecoh satu dunia laman sesawang!



jom terjah tengok blog dia~


tak rugi terjah kat sana, boleh tengok gambar selfpotrait beliau yang sempoi. dah 3 tahun beliau tanpa ekspressi muka. 



terpegun dengan hari bersejarah tersebut, thebudoks pun mula gatal tangan nak menconteng. 5 minit kemudian siaplah sketch tersebut.


hehe~ jangan marah uncleGedek.

sekian sahaja laporan berita mengemparkan lawan sesawang.

6 comments

-gedek! | 2 August 2012 at 18:57

Eh... yang pantulan cahaya yang berkilat kat kepala tu kamu exaggerate....! Baaahahaha!

TQTQTQ

Teringin nak rambot macam kamu....!

budoxesquire | 3 August 2012 at 13:55

hehehe ~wclm, thebudoks rmbut pacak2 je

qasehraihan | 6 August 2012 at 05:11

waaaa....nak gambar katun saya jugakk..pekata awak sketch saya plak?hehe..boleh?

mksih folo kita..

budoxesquire | 6 August 2012 at 13:12

tq follow balik,


ada gambar x nk di skecth tu?

sama2

redlomo.com | 11 August 2012 at 09:08

baru nampak ganas sikit